3 põhjust, miks SEO on sinu firma jaoks ülioluline

Järgmine kord, kui pead oma ülemusele või äripartnerile selgitama, miks SEO on oluline, kasuta neid asjalikke põhjendusi.

68%

klikkidest saavad kolm esimest Google’i otsitulemust

200

ja enam kvaliteedifaktorit kasutab Google lehe hindamiseks

SEO parandab kasutajakogemust

Kui tahad olla edukas SEO valdkonnas, siis nõuab see rohkem digiturunduse teadmisi, kui kunagi varem. Need inimesed, kes töötavad otsiturunduse valdkonnas, kohandava oma tegevust ja strateegiaid igapäevaselt seoses Google poolt pidevalt tehtavate muudatustega.

Olgu siinkohal märgitud, et Google’l on enam kui 200 erinevat kvaliteedifaktorit, mida ta veebilehtede kvaliteedi hindamiseks kasutab. Hästioptimeeritud veebileht omab head positsiooni otsitulemustes ning mida parem on sinu veebilehe SERP (Search Engine Result Pages), seda suuremat usaldusväärsust sa oma kasutajates tekitad ning seda rohkem sa kasutajaid saad. Muideks, kas sina tead, et kolm esimest positsiooni Google otsitulemusest saavad ligi 68% klikkidest?

SEO aitab sul ehitada tugevamat brändi

Lisaks tehnilisele panusele lehe kvaliteedi tõstmisel, aitab SEO kaasa ka sinu turundusele. Otsiturundusest on saanud väga tõhus tööriist, kuna see on ainus turunduse liik, mis tegeleb tarbija eeldefineeritud vajaduse rahuldamisega.

Miljonid inimesed otsivad veebist iga päev just neile vajalikku informatsiooni ning suurem osa nendest on uued otsingud. See tähendab seda, et sul on võimalus iga päev saada oma veebilehele uusi kasutajaid. Kasutajaid, kellel puudub senine kogemus sinu äriga ning kes on valmis oma raha vahetama sinu poolt pakutava vastu. Kui kasutaja ei leia sinu veebilehte üles, siis suhestub ta mõne leitava konkurendiga. Ja seda sa vist ei taha.

SEO nõuab pidevat tööd, kuid on kokkuvõttes kordi odavam, kui muu turundustegevus.

Info otsijad väärtustavad orgaanilisi tulemusi kõrgemalt ning klikivad nendele oluliselt rohkem

SEO pakub pikaajalist edu

Mistahes otsiparameeter või märksõna, millel on olemas otsingumaht, tagab heal positsioonil olevale veebilehele regulaarse ning tasuta külastuse. Seda niikaua, kuni otsimaht eksisteerib või kuni sa suudad säilitada oma veeilehe SERP-i heal tasemel. Loomulikult nõuab see pidevat tööd, kuid on kokkuvõttes sulle kordi odavam, kui muu turundustegevus.

Muidugi võid sa endale reklaamiga osta koha Google otsitulemustes, kuid sellest saadud külastused kaovad koheselt, kui sa enam ei reklaami ning kasutajad pole rumalad – info otsijad väärtustavad orgaanilisi tulemusi kõrgemalt ning klikivad nendele oluliselt rohkem.

Kokkuvõtteks

Otsiturunduse strateegia kujundamisel on oluline silmas pidada, et sinu lehel on kahte tüüpi kasutajad: inimesed ja robotid. Robotid on sama olulised kasutajad, kui inimsed – just nemad viivad info Google Algorütmile, mis omakorda otsustab, kas ja mis positsioonil sinu veebi otsitulemustes kuvatakse. Hoolikalt kavandatud SEO tegevused tõstavad sinu investeeringute tasuvust.

Hea uudis on see, et SEO tulemuslikkust saab mõõta – selleks on analüütika ja numbrid juba ei valeta.

Blogi